Servis a podpora

Máte technický problém nebo potřebujete poradit?

V rámci servisního zajištění dodaných technologií poskytujeme:

  • Záruční servis
  • Pozáruční servis
  • Periodické preventivní smluvní údržby – Cílem profylaktických prohlídek je udržet trvalou provozuschopnost zařízení a minimalizovat pravděpodobnost vzniku závady, která by omezila nebo vyřadila zařízení z provozu.
  • Službu Hotline – smluvní pohotovostní servis, nejvyšší forma možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému
  • Náhradní díly
  • Technická podpora, poradenství

Hlášení poruchy - žádost o servis

Pokud z nějakého důvodu nepracuje námi dodané zařízení správně, pomůžeme vám.

Nahlaste servisní událost prostřednictvím formuláře

V případě potřeby volejte: +420 720143873 nebo pište servis@smartlog.cz

Den: Měsíc: Rok:

* povinný údaj

smartlog@smartlog.cz